reede, 30. märts 2018

mu kevade go-to meigiasjad


  Kuigi vahelduva eduga sajab veel vahepeal lund maha, on kalendri ja sisetunde järgi juba kevad. Nägin, et Tallinna Vanalinnas müüdi pajutibudega oksi ja see on minu jaoks juba piisav kevade tunnus. 

 Olen oma meigiga ikka pigem nii laisk, et määrin laule ainult ühe värvi, lisan laineri ja olen omadega valmis. Aegajalt katsetan ka paigutusega. Olen mängimiseks võtnud ette rohkem värve. Duochrome värvid on jätkuvalt ühed mu lemmikud, millega mängida.


 Tegin ise ühe ühe Colourpop'i lauvärvi quad'i virsikukarva toonides.
 Vasakult paremale:
"Now and Zen"
"Issues"
"I Owe You"
"Wait for It"


 Olen asendanud sinepikollase erksama kollasega, millele lisan musta laineri. Kui tahan neutraalsemat look'i, aga mitte midagi väga igavat, siis lisan neutraalse põhjaga duochrome värvi. 
Vasakult paremale:
H&M Beauty High Impact Eye Colour "Tumeric"
Colourpop Super Shock Shadow "Moonwalk"


 Mind tõmbab väga roosa silmalau poole, millele ma vahel lisan mõne duochrome värvi. Meeldib lisada ka roosa vastandvärvi rohelist. Teeb asja kuidagi huvitavaks. 
Vasakult paremale:
Coastal Scents Hot Pot "Fairy Gold"
Makeup Geek "Tuscan Sun"
Colourpop "Play by Play"
Nabla "Alchemy"


 Kui mul on võrdlemisi neutraalne meik, siis meeldib mulle näole lisada duochrome highlight'i. Tihti segan roosa ja kuldse flip'iga värvid, et saada ilus virsikukarva sära.
 Zoeva Spring Strobe Spectum


 Ma olen asendanud mati huule läikivaga. Värvilisema meigiga ei tahagi nagu huultele rohkem värvi lisada. Piisab sellest, kui neil on mõnus läige. 
Vasakult paremale:
NYX Butter Gloss "Tiramisu" (pildil kõvasti üles ehitatud ja tundub valgusega tumedam, sorry!)
Buxom Full On Lip Polish "Katie"


 Mõned huulepulgad, mille poole ulatan, on läikiva või creme finish'iga. Need näivad huultel värsked ja mõnusad. Viimast tooni eelistan huultele õrnalt sõrmega tupsutada. Päris nii erksat tooni igapäevaselt ei kanna.
 Vasakult paremale:
Etude House Dear My Blooming Lips Talk "BE101"
Essence Longlasting Lipstick "Natural Beauty"
Bbia Last Rouge Velvet Lipstick "04 Soft Brown" (not brown at all lol)

 Loodan, et mu kraabitud kätt väga rõve polnud vaadata... Plaanin järgmises postituses näidata kuidas need mul näos välja näevad ja millised on mu lemmik look'id mida nendega teinud olen. Mu praegune graafik on lihtsalt täielik kaos, nii et ma ei saa kindlat päeva lubada, kuid rihin esmaspäeva. Neljapäevaks on mul juba ka midagi valmis mõeldud.

 Kas sellest oli abi? Kas oli huvitav? Kas ma olen nüüd beauty guru? Let me know!

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar