esmaspäev, 8. august 2016

käisin Haapsalus






real mature













 Ahjaa, see juhtus... Mõtlesime emaga ta sünnipäeva puhul veits ringi trippida ja kohti avastada.
 Algselt oli plaan minna Soome, käia akvaariumis ja loomaaias. Poole planeerimise pealt selgus aga, et ma olen kohutav planeerija. Ema tahtis ka midagi rahulikumat. Järgmine plaan oli niisiis Saaremaa. Oleks teinud mingi spa peatuse ja käinud Muhul jaanalinde vaatamas... Tore plaan, aga peaaegu, et nõudis oma autot. See jäi seega katki. Kuidagi pooljuhuslikult jõudsime Haapsaluni. Polnud ammu käinud ja kohti, mida uudistada nagu jagus.
 Peatusime 3 päeva spahotellis. Lõõgastuspakett kõlas no nii hästi ja me mõlemad olime küllaltki elevil. Vähem elevust tekitas varahommikune äratus, et bussidele jõuda ja kohvritega linna koliseda... Omamoodi naljakas oli end mitte välja puhata, et saaks sõita puhkama. Õppisin sellest kogemusest, et ma pole jätkuvalt hommikuinimene.
 Esimesse päeva jäid raudtee muuseum ja pikad jalutuskäigud promendaadil (ehk Pokemonide jaht). Ilm oli ka õnneks meie poolt. Enamus pilte saigi tehtud esimesel päeval. Soovin, et oleks kaameraga võib-olla natuke rohkem vehkinud, aga samas annab see mulle suurepärase põhjuse tagasi minna.
 Pikka juttu ma tegelikult siia jätta ei tahtnudki. Tore mini-puhkus oli. Sain teisel päeval kokku 3 jalamassaaži, mida ei teinud inimene, vaid tugev veesurve. Absoluutselt kõik mida ma vajan. 10/10 teeks veel.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar